Wij kunnen ons voorstellen dat het niet altijd prettig is om van merk te moeten wisselen. Daarom doen we er alles aan om jouw merkvoorkeur te respecteren. Helaas kunnen wij niet garanderen dat je altijd hetzelfde merk geleverd krijgt.
Dit komt door het preferentiebeleid van de verzekeraars. Zij vergoeden per medicijn bepaalde merken wel en andere niet.
Wordt jouw merk niet meer vergoed door jouw verzekeraar? Wij controleren dit en informeren je hier over bij de nieuwe levering van je medicijnen. Wil je liever je oude merk houden, dan gaan we ook graag met jou op zoek naar een passende oplossing. Je moet dan meestal zelf de medicatie betalen.
Net als elke andere apotheek heeft MedApp soms te maken met leveringsproblemen. Dit proberen we zo goed mogelijk op te lossen, door op tijd te bestellen bij onze groothandel en bepaalde middelen meer op voorraad te hebben.
MedApp doet haar best om tekorten zoveel mogelijk voor te zijn. Maar helaas kunnen we de grote leveringsproblemen niet allemaal tegengaan. Is een bepaald merk niet leverbaar? Dan krijg je een ander merk geleverd dan dat je gewend bent. Als het nodig is vinden we, samen met je voorschrijvers (bijvoorbeeld huisarts of specialist) een passende oplossing.
Meer informatie hierover vind je op onze pagina Merkwisseling medicijnen.