Als je je inschrijft voor de diensten van de MedApp apotheek, vul je al wat basisgegevens in. Hierna kun je de volgende stappen verwachten:
Stap 1. Controle van je gegevens
Wij controleren eerst je basisgegevens en we vragen eventueel om aanvullende informatie.
Stap 2. Controle gegevens via het LSP
Wij vragen ook jouw medicatiegeschiedenis op via het Landelijk Schakelpunt (LSP). Dit doen we alleen als jij hier ons toestemming voor geeft. Voor onze apotheek is dit nodig om jouw medicijnen op wisselwerkingen te kunnen controleren. Bovendien kunnen we je dan de juiste medicijnen leveren.
Stap 3. Jouw intakegesprek
We nemen contact met je op om een afspraak te maken voor een intakegesprek. In dit gesprek bespreken we jouw medicatie en je (aanvullende) wensen. Als je na dit gesprek akkoord gaat met onze diensten, schrijven we je in.
Stap 4. Wij regelen jouw herhaalrecepten
Zodra je akkoord hebt gegeven, lichten we jouw arts of andere voorschrijver in over de overstap. Ook regelen we meteen jouw herhaalrecepten bij je voorschrijver(s): hier hoef je dus zelf niets voor te doen.
Stap 5. Wij bezorgen jouw medicijnen thuis
Zijn alle recepten binnen bij de MedApp apotheek? Dan zorgen wij ervoor dat jij deze op tijd, gratis en discreet thuisbezorgd krijgt.