Via de app krijg je een bericht dat onze apotheek de bestelling al aan het voorbereiden is. Van onze logistieke partner krijg je – een dag voor de levering – ook een bericht over het verwachte bezorgmoment en een track-and-trace-code. Zo weet je van tevoren al wanneer jouw bestelling wordt geleverd.
Ben je onverhoopt toch niet thuis als het pakket wordt bezorgd? Dan zijn de volgende opties mogelijk:
- Heb je tijdens het intake-moment ons toestemming gegeven om pakketten bij de buren te bezorgen? Dan levert onze logistieke partner het pakket af bij je buren.
- Zijn de buren ook niet thuis? De bezorger laat dan een niet-thuis-code bij je achter. Hiermee kun je online de vervolgstappen bekijken.
- Heb je tijdens het intake-moment ons geen toestemming gegeven om pakketten bij de buren af te leveren? Dan levert onze logistieke partner het pakket af bij een afhaalpunt. Je krijgt hier een bericht over.
- Voor een nieuwe levering van een gekoeld pakket maken we samen een nieuwe afspraak. Je krijgt hiervoor een link toegestuurd per e-mail.