sterrenrating-2

Kennisbank

Ik krijg een e-mail met de melding dat er in de app een bericht voor mij klaarstaat. Maar ik zie geen bericht in de app. Hoe kan dat?

Mogelijk gaat er iets mis met een technische koppeling. Stuur ons een bericht direct vanuit de app, dan kunnen we makkelijker het probleem vinden. Dit doe je zo:

  1. Open de app van MedApp
  2. Druk linksboven op het ronde icoontje om naar je profiel te gaan.
  3. Druk op Neem contact op.
  4. Druk op mail de Helpdesk (helpdesk@medapp.nl)
  5. Schrijf hier je e-mail.


Geef in je e-mail aan:

  • Dat je geen bericht kunt ontvangen in de app.
  • Vergeet je naam en geboortedatum niet toe te voegen.

Met deze informatie kunnen wij de koppeling zo snel mogelijk voor je herstellen. Verwijder je bericht daarom niet in de tussentijd.

Wist je dat je jouw berichtvoorkeuren aan kunt passen in de app? Ga hiervoor naar App instellingen in jouw profiel en pas de instelling aan.

MedApp apotheek

Ontdek onze

apotheek

Wil je je medicijnen gratis en discreet thuisbezorgd krijgen?

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?
Hulp nodig?

Ons serviceteam is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 19:00.