sterrenrating-2

Kennisbank

Levering

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

 Zo wijzig je je bezorgadres: Open de app en ga naar je profiel. Je profiel staat links bovenin het scherm. Kies voor Adres en bezorggegevens en druk op Bezorgadres. Selecteer Ik heb een ander bezorgadres. Vul je nieuwe adres in en druk op Opslaan. Je bezorgadres is nu aangepast.  Onthoud dat dit nieuwe adres nu …

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres? Lees meer »

Kan mijn pakket ook bij de buren of juist niet bij de buren geleverd worden?

Je hebt jouw voorkeuren over het bezorgen bij de buren aan ons doorgegeven tijdens je intakegesprek. Is jouw voorkeur veranderd? Geen probleem! Stuur even een e-mail naar apotheek@medapp.nl. Wij geven jouw wensen dan door aan de bezorger. Let op: gekoelde zendingen leveren wij alleen bij een ander adres af als dit uitdrukkelijk op jouw verzoek is. …

Kan mijn pakket ook bij de buren of juist niet bij de buren geleverd worden? Lees meer »

Kunnen jullie mijn medicijnen bij de lokale apotheek afleveren?

MedApp is een onafhankelijke apotheek. Wij werken dus niet samen met lokale apotheken. Schrijf je je bij ons in? Download onze gratis app en ervaar snel wat wij voor je kunnen doen. Wij leveren altijd je medicijnen gratis, discreet en op tijd bij je thuis!

Wat moet ik doen als mijn medicatie verandert?

Verander je van medicijn of dosering, neem dan contact met ons op per e-mail apotheek@medapp.nl of via 040 304 67 96. Hierbij vragen we je om ons zo volledig mogelijk te informeren over de medicijnen en de dosering.

Welke bezorgdienst gebruiken jullie?

Voor leveringen van medicijnen werkt MedApp samen met de volgende partners: PostNL (standaard leveringen) AMP (gekoelde leveringen) Hulpmiddelen worden niet door ons geleverd, maar door OneMed. Voor spoedzendingen werken we met wisselende logistieke dienstverleners.

Download nu de app van MedApp!

Alles voor je medicijnen in één handige app.